poniedziałek, 27 lutego 2017

Karol wydaje własną książkę!


Karol zawsze była otwarta na swoich fanów - pokazuje większość swojego prywatnego życia, założyła nawet swój własny kanał, aby jeszcze bardziej zintegrować się z fanami. Ale czy na pewno wiemy o niej wystarczająco dużo? Za nie długo to już nie będzie problem, gdyż Karol wydaje swoją własną książkę! Chcecie dowiedzieć się więcej? Zapraszam!

Aktualizacja 28.02.2017

Karol ostatnio w swoim poście na Facebooku ujawniła nam to jak będzie wyglądała okładka jej pierwszej książki. Będzie ona nosiła tytuł "Soy Karol Sevilla", co po Polsku oznacza "Jestem Karol Sevilla". Słowa pod tytułem po przetłumaczeniu na język polski brzmią następująco:
"Moje sny,
Moje (Nie mogę znaleźć tłumaczenia)
Moje sekrety."


Karol jeszcze w 2016 roku wrzuciła do internetu filmik, w którym wspominała o tym, że rok 2017 kryje wiele niespodzianek, a jedną z nich jest właśnie wydanie jej własnej książki.



Godzinę temu Karol dodała na swojego Instagrama, Facebooka oraz Twittera filmik, w którym pokazała nam gotowy egzemplarz książki! Jak widzimy jest ona oprawiona w miękką okładkę, a jej strony (mimo, że słabo je widzimy) są kolorowy i piękny sposób ozdobione. Karol wspominała, że w tej książce pojawią się anegdoty, sekrety, historie oraz wiele nieopublikowanych wcześniej zdjęć.



Aktualizacja 28.02.2017

W internecie zostały opublikowane szczegółowe informacje na temat premiery oraz samej książki. Niestety są one po hiszpańsku, dlatego je tutaj przetłumaczę.

Opis:
"Cześć, jestem Karol Sevilla i w tej książce chcę Wam opowiedzieć moją historię krótko i bardzo intensywnie. Wszystkie szalone i te dobre, które zatrzymają mnie na scenie kolejne sześć lat i nigdy nie przestaną. Chcę, abyś wiedział/a, że działam, śpiewam i tańczę cały czas, a do tego jestem naprawdę gadatliwa (myślę, że możesz sobie to wyobrazić, prawda?)! Jak przygotowywałam się do castingu i interpretowałam różne role, zanim Luna Valente wkroczyła w moje życie i zmieniła je na zawsze. Tylko ci, którzy przeczytają tą książkę będą wiedzieć jak wygląda moje życie prywatne oraz poznają moje najskrytsze sekrety: na czym mi zależy, moje aspekty, zabawne i te katastrofalne, co kocham i czego nienawidzę, moje marzenia o przyszłości. Zapraszam do przeczytania i zapoznania się z historią mojego życia!"

Informacje szczegółowe:
Data premiery: 1.03,2017
Liczba stron: 152
Język: Hiszpański
Format: 16,5 x 23 [cm]

Gdy pojawią się jakieś nowe informacje, post zostanie zaktualizowany!

Co myślicie o książce? Cieszycie się, że Karol ją wydaje czy raczej wolelibyście, aby tego nie robiła?

7 komentarzy :

  1. Książka wygląda pięknie! Bardzo się cieszę, że Karol ją wydaje ♥ Nie mogę się doczekać, aż będzie w Polsce! Na pewno ją kupię i przeczytam :)
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem, Karol ma o czym opowiadać i mam nadzieję, że w owej biografii pokaże nam, że jest nie tylko serialową Luną, lecz i też wspaniałomyślną osobą - Karol. Czekam, aż pojawi się w księgarniach!

    www.ZaOkiemJulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że wydaje książkę chciałam bym we Polsce

    http://soyluna3pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. a kiedyś będzie nabiór na blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością na polską wersję książki, tak samo jak na biografie Ruggero ;) KRAINADISNEYA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością na tłumaczenia .

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.