czwartek, 22 czerwca 2017

NABÓR NA REDAKTORÓW BLOGA!


Nadszedł w końcu moment od dawna wyczekiwany przez wielu z Was. Dostawałam masę wiadomości czy to na e-mailu, czy też na innych mediach społecznościowym z zapytaniem "Czy jest możliwość zostania redaktorem/ką na Twoim blogu?" itp. Przez cały czas dawałam sobie radę i nie potrzebowałam żadnej pomocy. Niestety w ostatnim czasie pojawiło się u mnie więcej obowiązków, co ograniczyło moją styczność z blogiem. Dlatego, aby blog nadal regularnie funkcjonował organizuję nabór!

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszam do rozwinięcia posta!



Blog z dnia na dzień się rozwija, a wymagania czytelników ciągle rosną. Karol co chwilę gdzieś podróżuje, w celu promocji serialu czy też książki, bierze udział w różnych występach, a nawał informacji się zbiera. Ja niestety sama nie zdołam nad tym wszystkim zapanować, dlatego szukam osoby kreatywnej, dobrze posługującej się językiem polskim, z pasją. Ważna jest także dla mnie odpowiedzialność i systematyczność. Nie musisz marnować dużo czasu na napisanie posta - wystarczy nawet godzinka tygodniowo. Nie liczy się to ile masz lat, ale jakie masz umiejętności!

Pierwszy warunek - Najważniejszy!
Obowiązkowo każdy redaktor musi dodać jeden post tygodniowo (może także więcej)! Jeśli nie mamy takiej możliwości informujemy o tym założycielkę bloga. Też jestem człowiekiem i wiem, że może wypaść coś ważnego np. szkola, lecz nie toleruję olewania bloga np. przez miesiąc.
Dobrze się zastanów zanim podejmiesz się tego zadania.

Zgłoszenie
Jeśli jesteś zainteresowany redakcją na blogu napisz na e-mail: karolsevillapoland@op.pl swój przykładowy post, który chciałbyś umieścić na blogu. Może to być jakiś news z ostatniego czasu, przetłumaczony wywiad (pamiętaj o podaniu źródła), cokolwiek co Ci wpadnie do głowy.
Pod postem dodajcie także pare zdań o sobie, co byś chciał głównie robić na blogu, w czym się najlepiej czujesz. Pamiętaj o nie zaczynaniu posta od słów "Hejka wszystkim!", tylko jakimś zdaniem wprowadzającym w temat.

Powodzenia!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.