sobota, 29 kwietnia 2017

Płyta "La Vida Es Un Sueño" już dostępna!


Ostatnimi czasy pojawiła się nowa płyta, na której możemy usłyszeć piosenki, które ukarzą się już w drugim sezonie serialu "Soy Luna". Możemy na niej znaleźć aż 25 piosenek! Chcecie przesłuchać sobie każdą z nich? Zapraszam do rozwinięcia posta!


Premiera płyty odbyła się 3.03.2017 roku i nosi tytuł "La Vida Es Un Sueño" co oznacza "Życie jest snem". 
Oto lista piosenek, które się na niej znajdują:


Piosenki audio:

1. Siempre Juntos



2. Alzo Mi Bandera


3. La Vida Es Un Sueño


4. Fush, ¡Te Vas!


5. ¿Cómo Me Ves?


6. Mitad y Mitad


7. Valiente


8. Honey Funny


9. Linda


10. Cuenta Conmigo


11. Vives En Mi


12. I've Got A Feeling


13. Pincesa


14. Footloose


15. Sólo Para Ti


16. Catch If You Can


17. Pienso


18. Andaremos


19. Allá Voy


20. No Te Pido Mucho


21. Stranger


22. Aqui Estoy


23. Yes, I do


24. Yo Qusiera


25. Simpre Juntos (Wersja grupowa)



Co myślicie o nowej płycie? Która piosenka najbardziej przypadła Wam do gustu?

3 komentarze :

  1. Mi najbardziej Linda i Alzo Mi Bandera

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się okładka nowej płyty, serialowa Luna wyszła na niej wręcz cudownie. Podoba mi się jej nowa fryzura, chyba sama wyszykuję sobie podobną grzywkę. Każdy kawałek jest świetny, nie umiem wybrać jednego. Super post! <3
    www.ZaOkiemJulii.blogspot.com - zapraszam i proszę o udzielanie się w komentarzach, będę wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Siempre Juntos to jak dla mnie zdecydowanie najlepsza piosenka z płyty! Jest pełna energii <3 a zwłaszcza wersja grupowa

    disney-ourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.