piątek, 13 maja 2016

Premiera albumu "Soy Luna"


W Polsce już dzisiaj (13.05.2016) odbędzie się premiera pierwszego albumu "Soy Luna"! Ukarzą się tam piosenki takich wykonawców, jak m.in. Karol Sevilla czy Ruggero Pasqarelli.
Płyta jest już dostępna w każdym salonie Empik za 42,99 zł (przez internet: empik.com  - 37,99zł). Jeśli się uda, w najbliższym czasie na blogu zobaczycie recenzje tej płyty! Okładka prezentuje się bardzo dobrze, oddaje klimat serialu (zdjęcie wyżej). Zapewne wiele fanów czekało na premierę, tak samo jak ja. Na płycie znajduje się 12 piosenek, które w najbliższym czasie usłyszymy w serialu. Utwory można także odsłuchać na YouTubie na kanale DisneyChanelLaVEVO. Jeśli chodzi o wygląd to jest on całkowicie w stylu serialowej Luny.

Lista piosenek:
1. Alas
2.Valiente
3. Eres
4. Prófugos
5.Un destino
6. Sobre ruedas
7. Corazón
8. Mírame a mí
9. I'd be crazy
10. Siento
11. Ivisibles
12. Camino

Piosenki są tak cudne, że ciągle mam ochotę je nucić i śpiewać, a nawet do nich TAŃCZYĆ! Najdłużej w mojej głowie chyba zostanie piosenka "Alas" oraz "Valiente".
A wam jaka piosenka najbardziej przypadła do gustu?



2 komentarze :

  1. Płyta wygląda świetnie! Może się skuszę i zakupię, bo piosenki są rewelacyjne :)
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłuchałam wszystkie piosenki i są one świetne! Nie zdziwię się, jak ta płyta trafi w moje ręce. :)
    http://polishgirlonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.