niedziela, 19 czerwca 2016

Wywiad z Karol


Ostatnimi czasy Disney Channel przeprowadził wywiad z Karol. Chcecie poznać jej odpowiedzi na zadane pytania? Zapraszam do rozwinięcia!

1. Które danie jest Twoim ulubionym?
Enchilladas, który jest typowym daniem dla Meksyku oraz sushi.

2. Jakie jest Twoje ulubione miejsce na świecie?
Chciałabym być w Japonii i Chinach.

3. Jaki film Disney'a oglądałaś najwięcej razy?
Film, który oglądałam wiele razy na Disney'u to Merida Waleczna. Uwielbiam ten film, bo uzupełniam się z Meridą. Z księżniczką, którą uwielbiam. Rude włosy, nic ją nie obchodzi.

4. Jakie masz obsesje?
Machanie rękami. Bardzo. Machanie rękami, kiedy mówię. Kiedy nie mogę, nie mogę nie machać. 

5. Co zabrałabyś na bezludną wyspę?
Telefon (śmiech).

6. Jaką supermoc chciałabyś posiadać?
Supermoc, jaką chciałabym mieć to bezproblemowe oddychanie pod wodą. Cały czas. 

7. Twoja ulubiona część garderoby?
Moja ulubiona część garderoby to shorty. 

8. Twoja codzienna przyjemność?
Umm, spanie. Spanie, kocham spanie. 

9. Ulubiony kolor?
Mój ulubiony kolor to różowy i żółty.

10. Masz zwierzaka?
Nie, bo moja mama mi nie pozwoliła.

11. Jakie jest Twoje marzenie, które się spełniło?
Bycie w Disney Channel. Od małego przygotowywałam się do grania w jakimś serialu i dzisiaj jestem tutaj, w co nie mogę uwierzyć. 

12. Co było najtrudniejsze, żeby dostać się do Soy Luny?
Naprawdę, myślę, że najtrudniejsze było jeżdżenie na wrotkach, 

1 komentarz :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.