poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Liebster Blog Award!


Zostałam nominowana przez Justynka xx, która prowadzi świetnego bloga. Dziś odpowiem na jej pytania, a przy okazji możecie mnie nieco lepiej poznać.
Zapraszam do rozwinięcia!

Liebster Blog Award to nominacja otrzymana od innego blogera, jako uznanie za dobrze wykonaną "robotę". Zazwyczaj przyznaje się nominację blogom o mniejszej ilości obserwatorów, aby je rozpowszechnić. Po odebraniu nominacji bloger odpowiada na 11 pytań otrzymanych od osoby, która ją nominowała. Następnie on zadaje 11 pytań max. 11 blogerom (musi ich o tym powiadomić!). Nie można nominować osoby, na której nominację się odpowiedziało.

1. Czy jest coś, co zawsze chciałaś robić, ale nigdy nie miałaś odwagi?
Tak, zawsze chciałam być YouTuberką lecz do dzisiaj boję się jak zareagują na to moi bliscy i czy kanał zostałby zaakceptowany przez internautów. Przed marzeniami o YouTubie zawsze chciałam zostać piosenkarką lub aktorką - wiecie, takie marzenia z dzieciństwa.

2. Co najbardziej cenisz w swoim życiu?
Trudne pytanie. Z pewnością to, że mam wszystko pod dostatkiem i niczego mi nie brakuje. Nie wszyscy mogą się tym cieszyć.

3. Jakiego człowieka najbardziej podziwiasz i za co?
Mam wiele idoli m.in. Karol, Martine Stoessel, Selene Gomez, Arianę Grande. Wszystkie czegoś mnie nauczyły, pozwoliły zaakceptować siebie. Podoba mi się cytat: "Rodzice uczyli cię jak chodzić, idole jak nie upaść".

4. Myślisz, że każde marzenia da się spełnić?
Jeśli się w nie wierzy i dąży do celu, a nie siedzi bezczynnie i narzeka jakie to on ma przykre życie - to tak, z całą pewnością.

5. Czy starasz się rozwijać swoje pasje? Jeśli tak to w jaki sposób?
Jedną z moich pasji jest właśnie blogowanie. Staram się codziennie rozwijać w tym kierunku i cieszę się z każdych, nawet malutkich sukcesów. Kolejne pasje to śpiew i jazda na rolkach. Uważam, że bez ciężkiej pracy nigdy niczego nie osiągniemy, a więc motto na dziś - Pracuj ciężko, a osiągniesz wszystko!

6. Co motywuje Cię do blogowania?
Z pewnością czytelnicy! Jeśli widzę, że ktoś czyta moje posty od razu mam ochotę pisać. A co dopiero jak dołączy nowy czytelnik! Wtedy dostaję wielkiego kopa motywacji i staram się go jak najlepiej wykorzystać.

7. Masz jakieś uzależnienie?
Hmm... Mogłabym przyznać, że jestem uzależniona od telefonu i... BLOGOWANIA! Gdy byłam u babci, nie mogłam się doczekać, aż znowu napiszę kolejnego posta i zamartwiałam się, że czytelnicy, których miałam do teraz przestaną czytać mojego bloga.

8. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
Ohoho, ja nawet nie wiem, do którego chcę iść Liceum/Technikum i na jaki profil, a co dopiero studia i praca. Nie potrafię jeszcze odpowiedzieć na to pytanie.

9. Jakie masz plany co do bloga?
Z pewnością ciągle go rozwijać. Pisać systematycznie, a w bliższym czasie zrobić jakiś konkurs.

10. Kolekcjonujesz coś?
Powiem szczerze, że nie mam takiej manii kolekcjonowania. Mogłabym powiedzieć, że kolekcjonuję pisaki/masaki/cieńkopisy itp., bo mam ich mnóstwo!

11. Masz jakiś dziwny nawyk?
Nie wiem czy to nawyk, ale zawsze jak słyszę jakąś dobrą piosenkę muszę "ruszać ustami wraz z tekstem", a czasem nawet śpiewać. Nawet w miejscach publicznych! Mogłabym skakać i tańczyć w rytm muzyki!


Do LBA nominuję Angelikę oraz Riley Nati.

Pytania do nominowanych:
1. Która cecha Twojego charakteru najbardziej Cię denerwuje i dlaczego?
2. Jakie jest Twoje ulubione miejsce i dlaczego?
3. Gdybyś miała jednym słowem opisać swoje blogowanie, to byłoby to...
4. Dokąd wyruszysz w wymarzoną podróż?
5. Skąd pomysł na Twojego bloga?
6. W jaki sposób relaksujesz się po ciężkim dniu?
7. Co Cię najskuteczniej motywuje do działania?
8. Co jest dla Ciebie najważniejsze w blogowaniu i dlaczego?
9. Co byś powiedziała młodszej sobie?
10. Gdzie szukasz inspiracji?
11. Co możesz poradzić początkującemu blogerowi?

Jak podoba Wam się LBA w moim wykonaniu? Zostaliście kiedyś nominowani?

2 komentarze :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.