wtorek, 4 października 2016

[Opracowanie] Soy Luna - Musica En Ti


"Musica En Ti" to piosenka pełna emocji i wzruszeń. Luna kieruje ją do Simona, niestety ich relacje się pogorszyły. Chcecie dowiedzieć się co znaczą słowa tego utworu?
Zapraszam do rozwinięcia posta!

Musica En Ti - Muzyka w Tobie

Tekst:
Sé quien soy
yo estoy
buscando algo
¿donde voy?
siempre te encuentro
sigo soñando

sé de ti
me estas
diciendo algo
¿donde vas?
siempre te encuentro
yo seguiré a tu lado

luces que se encienden
crece mi pasión
sueña que es posible
sube ya el telón
sube ya el telón

Vives en mi
suelto mi voz
música es sola no estoy
nacen y siento
melodías que lo cuentan todo

Ven a cantar
seamos dos
música en ti
libre este amor
cambiando el mundo
siempre música seremos todo

Tłumaczenie:
Wiem, kim jestem
jestem
szukam czegoś 
Dokąd idę ?
zawsze cie znaleźć
ciągle marząc 

Wiesz,
mi to 
mówi coś 
Gdzie idziesz ?
zawsze Cie znajdę
będę z tobą 

Światła,
moja pasja rośnie 
sny, że jest to możliwe
i kurtyna unosi się
i kurtyna unosi się

Żyjesz we mnie 
tracę głos
muzyka jedyna nie jest 
urodzony i czuje 
melodia, która wszystko powie

Przyjdź śpiewać 
jesteśmy dwoje 
muzyka w Tobie 
ta wolna miłość
zmienia świat
muzyka zawsze będzie wszystkim

Piosenka:


Teledysk:


Co myślicie o tej piosence? Podoba Wam się jej wykonanie?

2 komentarze :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne opracowanie! Moim zdaniem ta piosenka jest świetna! Karol ma śliczny głos ♥
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.