poniedziałek, 17 października 2016

[Recenzja] "Prasowanki. Moje projekty z Luną"


15 czerwca tego roku na półki księgarń trafiła książka wydawnictwa Zielona Sowa zatytułowana "Prasowanki. Moje projekty z Luną". Dzięki ich uprzejmości przedstawiam Wam  jej recenzję.
Zapraszam zainteresowanych!



Opis:
"To jedyna taka książka z Luną!

Jesteś szalona i kolorowa jak Luna? Wyróżnij się i pokaż swoje prawdziwe ja!

Z tą książką:

- poznasz różne sposoby ozdabiania,
- dowiesz się czegoś o serialu,
- własnoręcznie wykonasz projekty ciekawych przedmiotów.

"Prasowanki. Moje projekty z Luną" są tak zwariowane i kolorowe, jak czołowa postać serialu. Książka zawiera wiele cennych porad dla fanek Luny, interesujące projekty „krok po kroku”, ciekawostki związane z filmem, a także zestaw fantastycznych prasowanek, którymi ozdobić można niemal każdy ulubiony ciuch!

Zalety:
- interesująca tematyka książki i jej bohaterka,
- ciekawe pomysły „krok po kroku”,
- fantastyczny gadżet dodatkowy: prasowanki. "


Dane szczegółowe:
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Ilość stron: 32
Oprawa: Miękka
Seria: Soy Luna
Wymiary produktu [mm]: 7 x 288 x 201
Premiera: 15.06.2016 r.
Cena: 19,99 zł


Okładka książki jest całkowicie w stylu Luny! Pełno na niej zwariowanych emoji oraz ciepłych kolorów. W prawym górnym rogu widnieje logo serialu "Soy Luna", a zaraz pod nim różowo-fioletowy tytuł książki "Prasowanki. Moje projekty z Luną". Na okładce nie mogło zabraknąć głównej bohaterki - Luny. Wokół niej w zabawnych i kolorowych kółkach, pokazane są niektóre z prasowanek. Całą okładkę zdobi umieszczone w lewym dolnym rogu logo wydawnictwa Zielona Sowa.


Książka to całkowity strzał w dziesiątkę! Zaprojektowana specjalnie dla miłośniczek mody i zdrowego trybu życia. Lubisz wyróżniać się z tłumu? Znajdziesz w niej świetne projekty, z którymi z pewnością Ci się to uda. Umieszczone w niej prasowanki mogą nie raz uratować Ci życie. Na Twojej ulubionej koszulce pojawiła się plama? Nie martw się, możesz ją w łatwy i szybki sposób zamaskować unikatowymi prarowankami, które z pewnością przykują uwagę wielu osób. Książka zawiera także mały słowniczek hiszpańskiego z podstawowymi słówkami oraz ich wymową.


Książkę oceniam: 10/10.

A Wam podoba się książka? Może macie już swój egzemplarz?

5 komentarzy :

  1. Nie mam jeszcze tej książki, ale recenzja świetna (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam jeszcze tej książki, ale recenzja świetna (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! <3
    https://kreatywnamarcela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam książkę, również ją zrecenzowałam i uważam, że jest świetna! :) Bardzo dobra recenzja ;)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta książka jest świetna dla osób, które mają dużo wolnego czasu i lubią być kreatywni :D Super recenzja!
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.